Specjalista ds. koordynacji zleceń z j. niemieckim

Hausengel to przedsiębiorstwo rodzinne, które z sukcesem już od 2005 roku pomaga znaleźć bezpieczne i sprawdzone zlecenia osobom chętnym pracować jako opiekun u niemieckich rodzin. Jesteśmy grupą dobrze prosperujących oraz dynamicznie rozwijających się spółek działających na sześciu europejskich rynkach. Dzięki naszemu osobistemu doświadczeniu wiemy, że jedynie wkładając w codzienną pracę serce możemy osiągnąć sukces. Zostań członkiem rodziny Hausengel, zgłoś się już dziś i poczuj naszą kompleksową opiekę!

W związku z aktywnym rozwojem naszej międzynarodowej struktury poszukujemy zmotywowanych osób na stanowisko:

Specjalista ds. koordynacji zleceń i wsparcia klienta niemieckojęzycznego (m/k)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksowe wsparcie partnerów firmy, w tym m.in.:

• indywidualne doradztwo i obsługa partnerów firmy – opiekunów seniora i niemieckich rodzin,
• kompleksowa prezentacja aktualnych zleceń i pomoc przy doborze oferty,
• wsparcie partnerów w kwestiach administracyjnych,
• kompleksowe szkolenie partnerów z zakresu modelu współpracy,
• opieka i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
• monitorowanie i reagowanie w przypadku powstałych problemów.

Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom minimum B2),
• wykształcenie wyższe i/lub doświadczenie w dziale obsługi klienta, agencji pośrednictwa pracy, handlu,
• rozwinięte umiejętności interpersonalne,
• zdolność pracy pod presją czasu,
• duża samodzielność i umiejętność priorytetyzowania działań,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

Oferujemy:
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
• atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
• rozbudowany program opieki medycznej i kartę Multisport,
• dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
• aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego.

›› Poznań

    Kontakt

    Podaj słowa wyświetlone powyżej:


    Podobne ogłoszenia